Konsert med familjen

I lördags var jag, mamma, mormor, "morfar" och Oskar på vårkonserten. Min syster var med och dansade i 4-5(?) utav nummren. Jag tycker helt ärligt att hon är jätte duktig! Jag skryter inte, jag bara säger ;)

Jag fotade och fotade under hela konserten och hoppas på att några bilder blev bra. För att fota i en teatersal, är inte att fota under de bästa omständigheterna. Speciellt inte vid de tillfällen då det är dämpat ljus på scenen.

Jag hade jätte trevligt och hoppas för allt i världen att syrran inte slutar dansa nu när hon slutar gymnasiet till sommaren. Aja-baja Nathalie! Dansa är din grej.

Ciao


Kommentarer
Postat av: nathalie

naaw ;) det var jättekul att ni kom. men jag var ganska stresad när jag prata med er så jag var säkert ganska otrevlig :P

2010-04-12 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0