Första blingo-visningen!

Just det, jag glömde nämna att jag ikväll har min första Blingo-visning!

Hur pirrigt som helst, även om denna första mest är bokad som övning (som de såklart kan köpa kläder och boka visningar under). Min mamma, min mormor, min moster och min Rollis ska komma. Lagom många och lagom trygghetsskapande människor.

Ikväll får det gå som det går. Förhoppningsvis gör jag många fel, som jag lär mig av till nästa gång. Och förhoppningsvis är gästerna extremt kritiska och har många frågor att ställa (så att jag lär mig ännu mer genom att fråga min säljsupport).

Nu SKA jag fortsätta här, jag hade bara så mycket att berätta..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :)

2010-08-27 @ 09:05:12
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0