Plugg

Igår kväll pluggades det för fulla muggar: Matematik och körkortsteori. Matematiken går framåt och jag hoppas på att kunna göra prov senast nästa vecka. När det gäller körkortsteorin känner jag igen otroligt mycket men jag läser på ändå, man lär sig alltid något nytt.

Sent i eftermiddag har jag äntligen körtid! Det ska inte bli roligt att meddela dem att vi fortfarande inte fått handledarpappret, trots att intyget skickades in i december... Med andra ord kan jag inte övningsköra över huvud taget på fritiden. Det känns "toppen". Undrar om transportstyrelsen känner sig villiga att ersätta mig för att jag till en början måste köra mer på skolan än planerat, eftersom att vi inte kan köra hemma.
Min planering var att köra på skolan, få läxa, köra hemma o nöta, köra på skolan o visa upp, lära nytt, få läxa, köra hemma o nöta. Just nu är det inte genomförbart. Och jag vill inte pausa körningen mer heller för körkortet är planerat att vara färdigt till sommaren (egentligen) och det utan stress. Transportstyrelsen har denna vecka på sig, sen får dem lov att skicka pappret eller betala för sig...

Nu ska jag hänga tvätt och förbereda lunchen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det har ju varit jättemycket prat om att dom som skickade in papprena i december får vänta, fortfarande! Då det blev byte vid årsskiftet. Jag fick vänta en å en halv månad, skickade in i januari. Men fortfarande så är de inge kul för ni andra som måste vänta ännu längre =(



2010-02-22 @ 12:00:03
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0