Drömsoffan

 

 


Soffan är en bäddsoffa och kallas Kimberly (finns att köpas på Halens lagershop). Frågan är om det är värt det. Hur stor är den egentligen? Förmodligen mindre än den ser ut.. Jag har nämligen en ganska stor släkt och även om man inte ska planera sitt hem efter släkten så vill jag gärna få rum med ganska många hemma hos mig. Vi är nog mer sugna på soffan i den andra färgen, om jag inte minns fel så var den i färgen svart/grå.

Tänk er oss... Mig och Jonas på var sida och alla tre flickorna i mitten!

Natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi var oxå inne på o köpa soffa från Halens, men dom är pyttesmå!

2010-01-11 @ 08:03:36
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0