Missade på dag

Igår skulle jag vaccinera barnen. Men när jag kom in på VC sade dem att vaccineringen var tisdagar och torsdagar. Jag hade hört det som tisdag till torsdag. Jag har till och med för mig att mina barns BVC-sköterska sade att det nog skulle vara lite mindre folk andra och tredje dagen. Hm...

Men idag gör vi ett nytt försök! Nu blir det påklädning för hela slanten, sedan en liten promenad, upphämtning av J på dagmamman och sedan raka vägen till VC.

Trevlig helg, höll jag på att skriva. Sedan kom jag på att det bara var torsdag...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad retligt att behöva åka hem igen...



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-14 @ 14:41:52
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Caroline

Aah pojken som kallades det har ja läst alla böcker, där emot aldrig hört talas om såld, så de blev bokia nästa ;D

2010-01-14 @ 19:24:07
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0