Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jag var gravid med tvillingar.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag minns dem tyvärr inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Amanda & Rickard
4. Dog någon som stod dig nära?: Bessie, mormors hund.
5. Vilka länder besökte du?: Räknas Lek&Bus-landet?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Körkort!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 31 Mars, då E o N föddes.
8. Vad var din största framgång 2009?: Att föda två barn på 1½ h.
9. Största misstaget?: Jag vet inte faktiskt. Det handlar inte om att jag är "perfekt", utan nog snarare att jag förträngt misstagen *haha*
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Njae, inte sjuk. Men jag låg på sjukhus i början utav året, med risk att föda tvillingarna för tidigt. Men det ordnade sig, som tur var.
11. Bästa köpet?: Vår bil. Eller kanske mitt körkortspaket? Ash, det ligger jämt mellan dem två.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Saker/kläder/leksaker till barnen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Att se barnens ögon när dem öppnade sina julklappar.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Niklas Strömstedt - Vart du än går
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Det vet jag inte. Jag är en ganska jämn person och har inte så många upp och ner.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Gått till gymmet. I motionsväg har det mest bara blivit promenader.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Legat på sjukhus.
18. Hur tillbringade du julen?: Vid elva hos Jonas bror, tillsammans med Jonas familj. Vid tre hos pappa tillsammans med två utav mina syskon, vid sju hos min mammas moster tillsammans med hela släkten på mormors sida.
19. Blev du kär i år?: Oh, ja! Om och om igen.
20. Favoritprogram på TV?: Har ingen vidare koll på TV-programmen...
21. Bästa boken du läste i år?: SÅLD bl.a
22. Största musikaliska upptäckten?: Vet inte.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Eftersom att jag fyller i Januari, känns det lite svårt att minnas. Pengar möjligtvis och en sådan där bläckpenna som man kan sudda.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Jag tror inte att jag önskade mig så mycket, jag hade annat att tänka på.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Jag låg på sjukhuset och läste o kollade på TV. Men jag fick lite besök också. Min pappa och syster var över lite tidigare på dagen, Rollis mitt på dagen och min mamma, min andra syster, min bror och min mormor lite senare. Och så var förstås Jonas där, han praktiskt taget bodde på sjukhuset när inte J var hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: En skidresa.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Som alla andra år: Blandad.
29. Vad fick dig att må bra?: Musik, promenader, min familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ööh, va?
31.Vem saknar du?: Min farmor
32. De bästa nya människorna du träffade?: E och N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0