Hua!

Denna morgon vaknade småtjejerna vid sex, tror jag att det var. Det började med mycket napp-plock, vyssjande, berättande om vad klockan var osv. Men det kunde dem ju förstås inte förstå, de var ju pigga och ville gå upp. Så upp gick vi. FY vad trött jag var (läs: är! De brukar inte gå upp tidigare än halv åtta). Men det är väl bara att gå ut sen så att den förhoppningsvis friska och halvsvala luften håller en vid liv.

Idag kanske mamma skulle komma förbi (eller ev imorgon). Det ser jag mycket fram emot, vuxet sällskap (speciellt i form av påhälsning) är aldrig fel när man har tre barn. Jag ser verkligen fram emot friheten som kommer finnas i att ha körkort sen..

Förresten så har E o N börjat tycka att det är extremt roligt att prutta och rapa (de skrattar tillomed åt varandra). Om det ingår i själva upptäckandet utav kroppen eller om det beror på att dem har en storasyster i kiss&bajs-åldern, har jag svårt att avgöra. Men det är intressant att se hur dem kan skratta så hjärtligt åt något så litet.

J verkar extra trött idag. Hon har inte vaknat än, trots gap o skrik (pga trötthet) från E o N när dem åt frukost. Vi får se hur länge dessa små töser orkar hålla sig vakna, de är på ett riktigt dåligt humör idag.

Nu ska jag fortsätta med dagens göromål. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det härligt o stiga upp o ottan! Man får ut så mycket av dagen, så släpp en fis o skratta hela dagen ^^

2010-07-08 @ 08:46:50
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0