E o N har flyttat till eget

Eller så kan man uttrycka det som att jag och Jonas i förmiddags flyttade ut ur det gemensamma rummet. Så nu är det bara E o N's! J tyckte att det var jätte kul att E o N också fått eget rum.

Dagen har varit hektisk och lång (och varm!) och vi har haft mycket att göra, så jag orkar inte mer än att bara berätta detta.

Ciao!



Nära vänner och släktingar, det vanliga tjatet: Hör gärna av er om ni vill barnvakta våra barn någon dag, så att vi kommer ut att köra regelbundet. Känn ingen press ;)

Jag lovar att gengälda er när jag har körkort!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp det är ju 120 på motorvägen till Sthlm

2010-06-29 @ 08:06:27
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0