Fruktansvärt besviken!

Idag hade min körlärare, utan att informera mig först, satt in en praktikant att ta hand om min körlektion.

Praktikanten var jätte trevlig och kompetent MEN det gick, precis som med den andra praktikanten jag kört med vid tidigare tillfälle, otrooligt långsamt att komma någon vart i utbildningen. Just för att dem är så pass färska och inte riktigt kommit på hur dem ska utnyttja tiden på bästa sätt. För lite gåpåig, för lite press, för lite uppgifter. Jag blev nervös, som alltid med nya lärare. Man kunde tro att jag aldrig kört förut. Det jag fick lära mig var högerväng och vänstersväng i inledande tätort. Och allt skulle gå stegvis; först bara svänga och kontrollera i backspegeln+döda vinkeln i 8 varv (med sväng åt höger och vänster), sedan placering i sväng till höger (vänster hanns inte med) i 5 varv. Sedan var lektionen slut! Jag hann inte ens slutföra den. Jag som redan kört i inledande tätort hemma! Och jag blev nervös utav hans sätt att lära ut, som att jag aldrig kört förr. Jag körde därefter kan jag säga.

Jäkla skit att aldrig få bli färdig med det där jäkla körkortet. Carro som jag brukar köra med respekterar iaf mig: Låter mig visa själv, litar på mig, pushar på mig och ser till att utbildningen går snabbt och att jag presterar mitt bästa (som jag definitivt INTE gjorde idag)..

Orkar inte med detta faktiskt. Jag har ju inte tid! Jag har tre barn och ev universitetsstudier i höst...

Nej... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0