Idag då? - 16 Juni 2010

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Jonas ska snart iväg till trafikcenter och få information om yrkeskompetensbeviset. Jag kommer vara helt själv med mina tjejor. Det känns konstigt, nästan att jag aldrig har varit det. Ändå har Jonas bara haft semester i knappt två veckor. Man vänjer sig snabbt!

Jag vill inte bara vara runtomkring vårat bostadsområde hela dagen heller. Men en del utav förmiddagen går nog åt till att göra lite hushållsarbete. Vi har ganska bra ordning, trots alla utflykter. Allt har packats upp på en gång och vi har inte satt oss på slösidan när vi kommit hem. MEN det behövs tvättas och diskas lite. Och jag tror nog att det är dags att byta sängkläder..

Någon som vill göra något kul idag, tillsammans med oss?

Och en ganska vanlig fråga: Någon vän eller familjemedlem som vill vara barnvakt sen eftermiddag/kväll idag så att jag kan övningsköra en sväng? Jag måste tjata, annars kommer vi inte ut och kör något.

Nu vidare med barnen och hemmet. Ciao!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Säg till mig så kan jag dra med Lisa så gör vi som förra gången! :)

2010-06-20 @ 01:36:29
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0