Igår

J lekte med sin kompis E, på gården (med mig på balkongen): Urkul, tyckte Julia.
Jag och N var ute och lekte, "bredvid" Julia: Skojigt, tyckte N.
E umgicks med pappa: Mysigt tyckte E.
Vagnen invigdes under en promenad med familjen Fem: Skön, tyckte E o N.
Jag och J gick till spindeln och hon klättrade: Kuligt, tyckte J.
Småflickorna lekte och umgicks med sin pappa: Skojsigt, tyckte dem.
Jag, J och E gick till plaskdammen: Extremt roligt, tyckte barnen.
N var med pappa i köket när han lagade mat: Intressant, tyckte N.
Jag, J och N gick o köpte en biltidning åt Jonas (från J, i present): Jaa! Sa Jonas.
E umgicks med pappa under tiden: Kul, tyckte E.
Barnen lades: Skönt, tyckte min övertrötta hjärna.
Film sågs tillsammans med älskling: Mysigt, tyckte vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0