Shoping

Igår (sen eftermiddag) var jag och J iväg och handlade mat med min mormor. J var jätte duktig i affären och fick rida "hästen" efteråt, som utlovat. Men hon ville hoppa av i farten, så jag tog emot henne. Det var så komiskt på något sätt (men inte kul).. För först skrattade hon hysteriskt och sedan övergick det till ren och skär fasa, på en millisekund. Stackars liten. Men hon var otroligt modig som vågade prova iaf! Min tjej.

J valde ut en present till sin andra syster L. Det var en bra tanke utav henne, det hon valde. E o N tycker att sådant är kul iaf.

När vi kom hem var min syster här, som planerat, och småtjejerna sov. Jag gav J kvällsmat och gjorde iordning henne för sängen. När hon lagt sig ropade hon bara en gång, otroligt nog. När hon verkade sova tog jag och Jonas en sväng med bilen (min syster var barnvakt). Jag skulle träna på norr hade min körlärare sagt (vilket jag gjorde förra gången) men nu tog vi öster istället, då det området känns likvärdigt. En massa högerregelskorsningar, smala vägar, konstiga korsningar och knäppa ställen att placera diverse olika saker. Haha... Det lät lite konstigt det där. Allt jag menar är att det är ett dåligt planerat område och att man får vara mycket uppmärksam hela tiden.

Jag backade några centimeter längre bak än vad jag borde ha gjort, när jag parkerade. Det har aldrig hänt förut, jag har alltid känt att jag har kontroll när jag parkerar in bilen i garaget (vilket jag varit så stolt över). Men tydligen inte igår. Det hände såklart inget då det bara är en tunn plåtvägg och jag backade väldigt långsamt(tror att bilen bara rullade, utan gas). Men ändå! Illa..!

Jonas syster hade erbjudit sig att vara barnvakt tidigare på dagen igår. Men vi hörde inte av oss med ett ordentligt svar till dem, vet inte varför det drog ut på tiden att göra det. Så till slut ringde hon upp oss istället och då kändes det lite sent (middag snart osv). Vilket var jätte synd, då det hade varit kul för barnen att få komma till dem. Dessutom hade det varit kul för henne (tröttheten hade kommit efteråt ;) ).

Nu måste jag dona lite här. Ciao!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vi kan väl när som. Jag jobbar inte än & inte Lisa heller vad jag vet. Blir lättare när vi är två :) Jag kan ringa lisa senare & sen höra av mig till dig.

2010-06-20 @ 15:46:43
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0