Spring, sprang, sprung.

Igår skulle jag med mormor ut och kolla på lampor åt henne, sedan handla lite smått i mataffären. I vanligt fall brukar hon hämta upp mig, men igår tänkte jag: Ash, tillräckligt bra väder för promenad!

Det slutade dock med att jag varvade mellan springa, jogga och promenera raskt. Det var så skönt! Jag hade bättre kondis nu än innan jag slutade springa. Helt sjukt egentligen. Men det har nog mycket med vilja att göra. Och igår var jag nästan oförskämt avslappnad när jag joggade/sprang så det gick mer per automatik. Jag fick förstås se till att låna mormors dusch sen innan vi stack iväg, annars hade det varit synd om omgivningen.

Träningsvärken slapp jag förstås inte. Men vad ska man vänta sig efter att inte ha sprungit knappt alls sedan under första halvan utav tvillingarnas graviditet, då det inte ens var regelbundet längre. Haha!

Nu har jag definitivt något att se fram emot att göra sen när våren kommer. Jag hade nämligen tappat all lust för snöfri sikt, jag älskar vinter! Ja när det är vinter på riktigt alltså.

Nu hinns det inte skrivas mer. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0