Barnvakt

Hej, kära familjemedlemmar och släktingar (och några vänner som barnen känner ganska väl)!

När helst ni är lediga och önskar umgås med våra barn: Ring till mig eller Jonas och bestäm dag och tid. Så kan jag och Jonas övningsköra lite under tiden som ni umgås. Prima!

Hittills har jag bara frågat mamma, och hon säger såklart inte nej. Men vi behöver några till att kunna fråga, så att vi kommer ut flera gånger i veckan (så ofta som möjligt). Jag vet att jag har pratat med alla om det tidigare, långt innan vi fick handledarpappret. Och det var många utav er som var intresserade (det är därför jag nu frågar igen).

Ju oftare jag övningskör, ju mer lär jag mig, ju mer van blir jag och ju snabbare får jag körkortet. Det är nu det gäller. Jag behöver hjälp (hör och häpna) utav er och är oändligt tacksam för varje minut och sekund som ni kan stå till tjänst.

Tack på förhand /Madelene

Kommentarer
Postat av: Jenny

Med risk för o låta lite "Jenny", jag säger som jag säger till alla med hemlösa katter o hundar, släng hit dom bara =P

2010-05-05 @ 06:05:53
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bara jag fått ut kattmamman ur huset så kan väl inte så mycket hända. Litar inte på henne så det var ett misstag o ta emot henne. Eller jag kunde ju inte veta på förhand att hon skulle vara helt rabiat.

2010-05-05 @ 15:26:11
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0