Det är mycket just nu

Privat övningskörning, körning på körskola, körkortsteori i boken, i mitt program på datorn och på körskolans internetsida.
Ansökningarna till universitetet och allt strul som varit med det... Men nu väntar jag "bara" på att de ska bli färdiga. Så de tar inte upp min tid längre, mer än i tanken.
Den väldigt vilande positionen som kassör i en förening.
Det nya projektet, som hemmasäljare utav BLINGO-kläder (med start i höst) och alla förberedelser inför det.
Sökandet utav sommarjobb.
Firandet utav de många som fyller år och andra högtidsdagar.
Alla förberedelser inför min systers student.
Att hinna umgås med familj och vänner.
Underhållet utav lägenheten.
Sjukdommarna som kommer och går. Vår familj tycks mest gilla magsjuka, men just nu är det en pågående sväng av förkylning hos de små.

Jag har inte så mycket att skriva om, eller så har jag för mycket att skriva om. Jag vet inte.. Vilket fall hinner/orkar jag inte göra det just nu. Lusten kommer igen, det vet ni trogna läsare!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0