Körning o film

Det gick bra att köra förut. Jag körde på landsvägar, mindre vägar, grusvägar, slingriga vägar, raka vägar, lutande vägar, smala vägar, breda vägar, vägar närmre stan och på broar. Det mesta utom motorväg och motortrafikled. Den högsta farten jag var uppe i var 80, och det kändes bra. Men på de slingriga vägarna blev jag lite feg och körde långsammare än skyltarna tyckte, hehe.

Med körskolebilen är det inga som helst problem med farter. Däremot känns det lite småpirrigt med vår stora bil. Det känns som att jag har mindre kontroll på något sätt. Så jag är nöjd med att ha varit uppe i 80 med den idag. Men utvecklingen går framåt och förr eller senare blir det ju dags för motorvägar. Det ser jag fram emot, med skräckblandad förtjusning.

Förutom att jag har kört så har jag parkerat på pappas uppfart och på coops parkering (utom synhåll för andra bilar). Jag har även backat in i vårat garage, vilket är det jag är allra mest nöjd med. För dem med körkort kanske det är en självklarhet att kunna. Men jag som lärde mig backa förra gången jag körde, kunde inte vara mer stolt *smile* 

Nu ska jag och älsklingen min mysa med gottis och film. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

drygt..

Såg att de var en till som hade fått samma problem som du. Måste ju va nåt galet med blogg.se

2010-05-09 @ 11:49:52
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Malin

Joo, helgen har varit lugn & skön här hemma. Njutit som bara den!

Har din helg varit bra? =))

2010-05-09 @ 15:05:13
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja men hur går det med körkortet? Framåt?

Själv har jag kommit så långt med teorin att jag bara har repetionsfasen kvar att träna på. Körningen har jag lite mer kvar på :P

2010-05-11 @ 09:38:50
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0