Trött, ont, blä

Idag är jag trött och går på halvfart. Med tanke på hur mycket som gjorts de senaste dagarna är det inte konstigt att jag är seg. Både i kropp och knopp.

Jag hade så ont i kroppen att jag nästintill mådde illa, när jag vaknade imorse. Jag kände mig som en mörbankad kyckling med lite varm currysås på.

Då kändes det helt underbart att Jonas inte började förrän halv tio och därmed gick upp med barnen, medan jag låg och sträckte på varenda muskel för att efter en stund tvinga mig upp.

Musklerna och lederna känns mer smorda nu, det gör dem alltid när jag fått igång kroppen. Men det är bäst att jag inte sitter här mer, då kanske jag börjar rosta...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo♥

Ja men vi hör av oss om vi ska till Örebro med tid över =)



Men ska vi ta nästa helg annars ?

Lördagen ?



Din Mail! =) Så bjuder jag in dig.



Kram

2010-05-06 @ 11:44:40
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/
Postat av: Zara

Sv; ja heller hur det är hel skumt, hehe ja ser nästan ut som att en fågel bara "plockat" av sig dom :)



Ibland är det skönt att få ligga och dra sig innan man går upp :)

2010-05-06 @ 12:00:06
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0