Tröttsamt uppvaknande

Om det är något som jag faktiskt inte alls gillar, så är det att vakna på morgonen och inse.. Att det första jag måste göra är att bada barn, tvätta sängkläder och rengöra spjälsäng. Bajs utanför blöja och istället i säng och på barn, är helt enkelt inte min favorit.

Men det är skönt efteråt, när sängen är extra ren. Och barnen är duschade redan när dagen börjar.

Det är egentligen inte negativt, utan slutar rentav positivt. Men som sagt; inte det bästa uppvaknandet.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har en större cykel åt henne står men vad är vitsen för gräset o gruset lär ju inte försvinna. O cykeln har kanske används 5 gånger sen vi flytta hit.

2010-05-03 @ 11:21:31
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Håller med dig, man fattar ju inget & ögonen är lite sovande fortfarande men jag förstår hur du menar när det väl är klart!

2010-05-04 @ 16:53:05
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0