Vädret igår

Vädret igår var helt underbart! Jag kan inte för allt i världen förstå hur en ljuv "sommardag" kan hoppa in och visa sig under den snålblåsta och ganska kalla våren. Kan ni?

Tacksam är jag iaf. Jag lapade i mig så mycket värme som möjligt när jag var ute på barnvagnspromenad. Även senare, när jag och Jonas var ute och gick med småtjejerna (som också gick) var det varmt och gott.

Idag kommer Julia! Hon åkte i fredags, men det finns inget minimum utav tid för att sakna sitt barn när det är borta. Jag saknar henne alltid när hon är hos sin far. Min "lilla" plutt.

Nu ska jag plocka lite här hemma.

Ciao!


Är det någon (som vi känner) som är intresserad utav att köpa följande:

*XBOX360-Ratt
*Sinterlamell till m46-låda
*Mätare till bilen (Laddtrycksmätare, Oljetrycksmätare, Oljetempmätare och Vattentempmätare)
*Teutonia S4 (tvillingvagn)

Vi har inget behov utav dessa och vagn vill vi köpa en ny istället. Så om du är intresserad: Pip till, så pratar vi priser. Mvh Mig och karln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0