Dessa skor blev det



Bilden kommer från Din Sko's hemsida

Jag köpte sådana här till alla barnen. Jag brukar köpa sådana vinterskor som det är gummi längst ner och vattenavvisande "tyg" på benen. Men hon på affären sa att dessa höll sig varma ända ner i 30 minusgrader (förmodligen med strumpor och sockor i då, antar jag) och att de var jätte bra. Så jag tänkte: Äh, vi provar. För jag har kollat på sådana här år efter år och tagit de andra istället. Dom kostade samma lika också, vilket ju var ett plus.

De jag köpte till mig fanns visst inte på bild. Men de var både snygga och sköna. Jag är helnöjd!

Plugga. Ciao!

EDIT! De har redan "kängor". E o N har svarta och J har svarta med rosa små rosor på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0