Det är övergående

Jag känner mig inte i vidare form efter idag, det är som om jag har tömts på all min kraft (mest pga förkylningen). Jag är matt och har det lite tufft med andningen. Jag får nog kämpa mig genom fredagen, men sen är det helg och jag ska försöka att kurera lilla rastlösa mig. Jag hoppas att jag är "frisk" nästa vecka, så att sista veckan denna VFU-period känns fullvärdig.

 

För jag tycker verkligen att det är kul att vara ute på VFU, men jag känner inte riktigt samma entusiasm på morgonen när jag vaknar upp och känner mig som en krossad nöt. Det enda positiva med det hela är nog att jag får skjuts dit och hem. Det var skönt att cykla förra veckan, men skönt att slippa nu när jag mår såhär.

 

Hela nästa vecka cyklar jag förhoppningsvis. Och mest förmodat skriver jag intressantare blogginlägg.

 

Välkommen åter. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0