Självömkan

Jag orkar inte vara sjuk mer! Jag blir så hemskt rastlös, och så gör det ju ont. Och man blir så trött... Blä!

 

Jag funderar på att åka till VFU:n imorgon, trots att jag inte är frisk ännu. Så länge jag inte pratar för mycket och så länge jag inte cyklar dit och hem, tror jag att det ska gå bra. Det kan jag förstås inte avgöra förrän jag ligger i sängen imorgon och vaknar. Det är då jag vet hur illa det står till imorgon. Men jag hoppas åtminstone på att det ska vara tillräckligt bra för att jag ska orka med en kort dag. Torsdagen är lite längre, men jag hoppas på att jag ska orka den och en kort fredag också. Sen är det helg och jag får kurera mig riktigt. Förhoppningsvis blir nästa vecka hel-frisk.

 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0