E o N 2 år!

Ja se, deras födelsedag var igår, men då hade jag inte tid att gå in här och skriva. Släkten kommer på söndag för att fira dem, igår minifirade vi lite med ett varsitt av paketen och lite fika. Dessa tjejer har blivit stora och det firar jag här i bloggen med att skriva en kort dikt rakt upp&ner.

Tänk vad tiden går, nu är ni hela två år.
Små var ni nyss, nu är ni fulla av hyss.
Underbara små troll, man får allt ha koll.
Men gú så goa ni är, söta som små bär.
Delar ut puss och kram, hela långa dán.
Busar och leker, att ni pannkakor "steker"
Sjunger o dansar, följer mig som svansar.

Mina två, stora, men fortfarande små.

Mamma älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: nattis

hur busiga som helst:P och samtidigt väärldens sötaste och underbaraste, du har helt rätt ;) moster älskar också dom små kottarna!

2011-04-02 @ 12:13:39
Postat av: bellson

hälsa GRATTIS från moster ;)

saknar er alla

2011-04-02 @ 12:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0