Dag 28 – Det här saknar jag.

Regelbundna besök. Det är inte många som besöker oss faktiskt. Om vi fyller kommer förstås släkt och ibland vänner, men annars är det inte mycket ryck i dörrar här inte. Vi besöker för det mesta någon, om vi vill träffa dem. Men det är förstås inte jordens undergång, det var mest bara en liten parantes.

Om man ska vara lite djupare så saknar jag alla stunder med Mia, som inte längre bor i samma stad som jag. Vi är så lika och kan ibland till och med vara lite smått larvigt griniga på varandra, men vi fungerar ändå så bra ihop och har så kul tillsammans. Så det är synd att vi inte ses så ofta längre. Miss u!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det ska det självklart bli ändring på. Blir aldrig spontana besök för jag håller aldrig till i brickebacken. men en fika snart ska vi verkligen fixa. saknar dig en hel del. va så längesen nu.

2011-01-23 @ 12:26:30
URL: http://popsuzzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet:-( önskar oxå man kunde få mer tid till att ses oftare. kramen

2011-01-23 @ 12:31:02
Postat av: KalsongMorsan

Jag vill ju komma! Mina barn är för svåra ibland att dra ut ;) Men någon helgdag kanske jag & de små kan komma :D

2011-01-23 @ 17:42:36
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0