Dag 29 – Mina ambitioner.

Jag ska ge allt för att vara en bra mamma/sambo/syster/dotter.
Jag ska plugga färdigt till lärare.

Jag vill vara en sådan mamma som får mina barn att le när dem tänker på mig.
Jag vill ha en bok med mina dikter färdig innan årets slut, att ge till mamma (hennes önskan).
Jag vill eventuellt plugga vidare till specialedagog när jag jobbat några år som lärare.
Jag vill bli husägare i framtiden, när jag är klar med lärarutbildningen.
Jag vill orka göra iordning mina fotoalbum (som just nu är tomma, haha! Jag tar miljoner foton, framkallar minst 500.000 och sätter in 0 i album. Så det är nästan ett måste att fixa detta nu. Och det är ju kul, bara man kommer igång!)

Jag kommer inte på något mer. Påminn mig om du kommer på något vettigt jag glömt.

Ciao! /Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0