Födelsedag och blingo!

Idag har jag firats av släkten. Jag hade jätte trevligt. Vi fikade gott och jag fick mycket fint och andvändbart! Tack för att ni var här och firade med mig! Det finns ingen släkt som är bättre än er!

Om någon kompis vill fira mig (inte med paket utan genom att träffas) så får ni jätte gärna komma över i veckan och fika. Tro mig, det finns kakor i massor så det behöver ni inte ha med :)

Innan fikat idag hade jag blingovisning. Jag hade vänner och familj på visningen så det var trevligt och avslappnat. Det var verkligen kul att ni ville komma! Säg till om ni vill ha egna visningar någon gång framöver.

Igår hade jag också en blingovisning, gästerna var mina vänner. Det var också väldigt trevligt och avspänt. Skönt att ha lite folk omkring sig, som man känner. Samma sak med er: Säg till om ni vill ha en egen visning någon gång framöver.

Nu kan jag inte längre säga att jag inte får besök. Det har kommit så mycket besök denna helg att det inte är klokt! Och imorgon kommer pappa och min syster Bella (skojsigt).

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med min nallebjörn. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0