@mini-pc

Hej mina bloggläsare!

Nu har jag införskaffat mig en mini-pc att använda till studierna i höst. Jag är glad att jag köpte den såhär i förväg, så att man hinner vänja sig lite vid tangenterna. Jag köpte visserligen en med ganska bra tangentbord, men det är ju aldrig samma som ett vanligt tangentbord. Jag provade direkt att surfa in på facebook och youtube, då jag tänkte att dessa sidor tar lite mer kraft än t.ex google från datorn. Facebook gick bra och på youtube flöt hd 720p på bra. Jätte fin bild! Det hackade inte alls, jag är till och med förvånad faktiskt. Men jag tror inte på att datorn innehar någon större simultankapacitet förrän jag har bytt ut minnet mot ett 2GB. Jag har även tänkt att prova något nätspel och gå in på lite sega sidor för att se vad datorn säger om saken.

Jag kommer in och uppdaterar under helgen.

Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0