Ansiktsmålning

Ansiktsmålningen ägde rum igår. Jag målade alla tre barnen + mig. Men det jag målade Julia som (hennes val alltså) speglar på sätt och vis hela hennes personlighet. Hon är spexarnas spexare, så rolig och glad att det inte är klokt. Min stora dotter är visserligen ingen clown, men hon skojar o busar lika mycket som en :)

Vi andra valde att bli katter denna dag (N var först en kanin men ville ha samma som mig o E efter ett tag):

N ville inte vara med på fotot, hon ville bara sitta i mammas knä o gosa.
Vi hade vilket fall hysteriskt kul åt dessa ansiktsmålningar. Jag lyckades måla karln lite också, men det får jag inte visa :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Moster Jenny

Gud va söta ni är :)

2011-05-19 @ 23:20:22
Postat av: Jenny

Lexie : "taaat titta taat"

2011-05-20 @ 06:49:02
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jajamänsan! :D har inte velat länka från facebook förut, varit lite feg. Men idag kände jag mig extra modig, så då gjorde jag det :)

2011-05-31 @ 12:58:58
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0