Kurs avslutad

Jag avslutade kursen Pedagogik B : Läs- och skrivdidaktik igår (kursen var på 7.5 poäng). Det kändes inte så bra just med slutarbetet. Vi hade så mycket litteratur denna kurs och arbetet skulle skrivas på 3 dagar. Det känns som att de inte hade ett så bra upplägg med tanke på att slutarbetet är en så pass stor del utav betyget i denna kurs. Jag känner att man bara skrev och skrev på slutet och att diskussionen kunde ha blivit mer utförlig. Men tiden tog slut. Jag hoppas på sätt och vis att jag får komlettera, eftersom att jag inte är nöjd med arbetet. Men å andra sidan kan det vara skönt att få lägga det bakom sig och bara rikta in sig på nästa kurs: Bild för lärare (det ska bli SÅ kul!).
Nu ska jag snart åka iväg med mormor och Julia för att fika hos gammelmormor, sedan ska vi till gravarna och tända ljus.
Trevlig helg! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0