Flytta?

Ja jag funderar på det... Att flytta!

Att flytta in till garderoben igen..!

Det heter förstås klädkammare, men det är roligare att benämna den som en garderob då det väcker mer tankar hos er läsare. Vad jag talar om är att jag funderar på att börja sitta här inne och plugga igen, då min fästman har ordnat väldigt trevligt med påbyggnad av hyllsystemet och en ny skönare datorstol. Vi har som ni kanske förstår inga kläder i klädkammaren, vi har istället ett linneskåp och ett ordentligt hyllsystem. I hyllsystemets vinkel/svängning finner ni datorhörnan. Det är skönt här. Man hör inte så mycket mer än rören spola, om vi eller grannarna hålls med vatten. Det är klart, man hör barnen också. Men inte nu, för nu sover dom sött.

Här sitter jag nu, i garderoben. Jag har flyttat hit.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du åter kan sitta där hemma på en alldeles egen plugg plats.Ett eget plugg krypin. Skönt att Jonas ordnade med det sista, den sista kröken på hyllsystemet o en skon stol till skrivbordet också.. Super bra gjort..... Håller med att det låter roligt att du ska plugga i garderoben, fast det är som du sa en klädkammare... Önskar dig lycka till på din nya pluggplats.. hoppas den ger dig pluggro i både kropp o stjäl... Du klarar allt du vill.. Det vet jag för jag tror på dig o din förmåga..O är ALLTID stolt över dig :)). Älskar dig massor <3 <3 <3 P&K från din Mamma

2012-04-09 @ 01:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0