E & N-stora!

 
Småtjejerna börjar bli så stora!
De talar och leker jätte mycket med varandra och har verkligen börjat finna varandra ordentligt. De frågar alla möjliga frågor till vuxna och de förstår när man skojar med dem. De sjunger mycket. De leker snällt med storasyster. De uppskattar ensamtid med en förälder. De går fram och tar i hand och hälsar på folk de tycker verkar trevliga (okända, när vi handlar). De har hemlisar. DE ÄR BARN! Mina barn. Mina hjärtan som vägrar vara små mer.
 
Minns ni när jag hade denna header? Så Knäpp, men rolig.
 
 
Minns ni magen när de två "små" var inneboende? Magen var då inte liten.
 
Denna header hade jag en vinter för några år sedan. Min fina familj!
 
Denna minns jag knappt, men hade den bara i väntan på en annan. Lite rolig dock ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0