Kalasinbjudan

Pust och stön. Men nu är det klart!
 
Min stora tjej J kom på att hon så gärna ville ha sitt barnkalas under tiden som vi bor i min mormors hus, vilket är nästa vecka. Vi bestämde tisdag, eftersom att jag jobbar ons, tors och fre. Så idag var det bara för mig att åka iväg för att köpa inbjudningskort, skriva på dem och köra ut dem innan jag åkte till jobbet. Det var lite omständigt och jg fick leta lite, men hade jag lämnat dem åt brevlådan så hade det blivit med ännu mera kort varsel för gästerna att svara. Jag hoppas för Julias skull att inte alla hennes vänner är upptagna eller bortresta, det vore så tråkigt. Nu börjar jag förresten känna att jag inte hann för-sova innan jobbet. Pheew, vad trött jag är! Men det går över inom en timma. Detta jobb kräver vaket vakande och det är precis vad det ska få!
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0