J vill ha

J önskar sig en heldress (vad-de-nu -heter!?). Jag tycker att denna är ganska okej för att vara en sådan. Inte massa text och så har den färger som passar bra ihop. Den är könsneutral och ger ett väldigt schysst intryck. Fin helt enkelt. Den är skön på insidan dessutom!

Jag ska visa den för damen o se vad hon tycker. För warp-jackan jag kom hem med igår var det inte något superjubel över... Men! När hon provat den och tittat på den lite gillade hon den. Hon börjar bli lite svår med kläder och vill tex inte anv sina blingojeans i perioder, sen helt plötsligt ska hon bara ha blingokläder och inget annat. Sen ska hon ha kjol varje dag och sen bara mörka kläder. Det skiftar hela tiden. Men jag tycker att det är positivt att hon provar sig runt vad hon gillar. Jag som 25åring har fortfarande inte rotat mig utan köper det jag gillar. Jag passar inte i ett fack helt enkelt utan byter fack frenetiskt. Skillnaden mellan mig och Julia är väl att jag inte ogillar en del av mina egna kläder varannan vecka. Men så har hon 19 år på sig innan hon är lika gammal som mig. Man får vela när man är barn.
Däremot skulle jag inte acceptera om hon plötsligt ratade hela sin garderob. Hon har ju varit med och valt mycket.

Nej nu måste jag springa till lektionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0