Fixat o donat

Hej kära läsare!

Idag har jag haft fullt upp! Under tiden som barnen var med sin far hos farmor och farfar yrde jag runt som en virvelvind här hemma. Med en familj på fem är det nästan ett krav att röja lite extra på helgen, man hinner inte allt i veckorna. Jag har lackat J's skrivbort och pumpat hennes cykel, tvättat 3 maskiner, vikt gårdagens tvätt, plockat undan på barnrummen och i vardagsrummet (hall och kök fick sig en liten snabb virvelvind från mig igår innan jag o karln satte oss o kollade på film), plockat ur och i diskmaskinen, planterat blommor, duschat, läst om etnomatematik och mycket annat.
 
 
Nu är jag hemma hos mamma, vi ska ta oss en lång promenad och bara njuta utav den lilla "värme" som finns kvar. Vi blir nog dessvärre tvugna att ta på oss mer kläder än på bilden. Det ska bli mysigt.
 
Sen när jag kommer hem, ska jag gå in i barnens rum o pussa på dem. Sedan ska jag se på film med min kära Jonas. Vilken välfylld dag detta varit!
 

Imorgon ska jag ha tupperware-party, min vän kommer hem och visar de underbara burkarna (m.m). Jag tänkte sparka ut gubben och behålla kvar barnen. Känner du mig och är intresserad utav att komma, så är det klockan 16. Ett plus om du hör av dig först, men har du inte möjlighet till det så gör det mig inget.

Nu, ut o gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0