Märkning pågår

Idag var det så dags igen. Satt här om kvällen och märkte 7åringens ytterkläder + skor + matlåda+ ett gympaombyte+ett vanligt extraombyte+kläderna hon skulle ha nästa dag. Det tar tid, det gör det. Därför tar jag lite i taget.

Ikväll märker jag 3-åringarnas höstmössor och dagis-inneskor. Detta samtidigt som jag avnjuter en kopp ekologisk te.

Köpte en slags kombinationsmärkning i år. Sätter man lappen på en vanlig yta fastnar det som ett super-klistermärke, sätter man det på ett plagg o stryker sitter det ungefär som ett tröjtryck. Hur bra som helst fungerar dessa! Den enda negativa tanke jag haft handlar om framtiden, när de växer ur sina kläder. Jag vet inte om man kan få bort märkningen, någonsin,
det återstår att se då.

A mom got to do what a mom got to do. It is a never ending stoooryyy *sjunger sömndrucket*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0