Ridskolan

Idag följer E med till ridskolan för att titta på storasyster! Nästa gång någon följer med är det N's tur. Även mormor ska med idag, så det blir lite fler än vanligt. Det ska bli jätte kul.

Igår var jag och småtjejerna hos mamma och firade kanelbullsdagen. Syster, bror och en vän till familjen slöt in, vilket var jätte kul. Kvällen spenderade jag hemma hos Lisa. Vi snackade, åt grillad kyckling och på slutet kollade vi tv. En skön slapparkväll med andra ord. Åkte hem i lagom tid för att se på film med älskling också.

Efter ridskolan ska jag eventuellt ut till mormor och gräva ur mina två land. Dessutom måste jag köra med trimmer och jordfräs. Eventuellt skulle Anna följa med. Vi får se.

Vi hörs. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0