Underbar busmorgon

Denna morgon har varit underbart busig med de två små. Vi har även myst med varandra. Stora tjejen är förstås i skolan.  Imorgon tänkte jag ta de två små till öppna förskolan (då de bara går 15h på dagis just nu), vilket de ser fram emot mycket.

Men nu, är det dags att åka o plugga. Det tråkiga för mig är att jag tappat suget av all trötthet, jag orkar knappt forcera uppmärksamheten hur stark viljan än är. Jag är inte van att inte ha total kontroll över min kropp, det är verkligen ett problem som studerande. Jag bara hoppas på att få må bättre snart, så att jag klarar av att läsa mitt sista pedagogikår nästa år! Detta som jag läser nu klarar jag nog på något sätt men nästkommande åt måste jag ha mer energi för att klara.

Ikväll är det dags för kvällskursen som jag ser mycket fram emot. Bild! Vi ska hålla på med gips och lite annat kul.

Måste sluta nu. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0