Jag tröttnade

Hej! Jag tröttnade på utmaningen som ni kanske märkte. Det var inte kul när man var tvingad att skriva. Jag får helt enkelt ha ett ojämnt bloggflöde.
 
Vad är nytt? Min fyraåriga dotter N har tappat sin andra tand. Min andra fyraåriga dotter E's andra tand lossnar vilken dag som helst. E o N gick sin sista dag på skridskoskolan idag och fick prova bandy. Åttaåringen J hade lov från ridningen igår, vilket kunde ha inneburit sovmorgon. Men det gjorde det inte ;)
Jag är inne på mitt sista år på lärarprogrammet nu. Jag läser heltid igen och det är otroligt tufft att hinna med, då jag fortfarande är väldigt trött. Har inte kommit igen sedan operationen i våras, läkaren sa att jag kanske inte blir helt pigg igen. Vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0