Bloggutmaning 365

Jag ramlade över en rolig utmaning på liie's blogg, som jag har bestämt mig för att anta! Utmaningen har ett tema för varje vecka och en fråga för varje dag, i 365 dagar. Jag tyckte att detta verkar ypperligt då full bloggtorka uppstått på min blogg sedan cancern i våras. Bloggen har under mina bloggperioder varit väldigt viktig för mig då jag luftat mina tankar och bollat med andra, om t ex tvillingföräldraskap, lärarutbildning, rutiner kring barn, ekologiska kläder och mycket annat. Visserligen blir det inte samma frihet med denna utmaning, men å andra sidan kan man blogga på sidan av. Om man hinner vill säga, jag hinner eller snarare orkar sällan blogga vilket har lett till denna torka. Men jag tänker sikta på tidig kväll som bloggtid, då jag oftast inte gör mycket alls efter undanröjning. Var gärna med och påminn om jag glömmer. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0