Jag ska vara ärlig!

Jag har gått upp tre-fyra kilo sedan flickorna kom, det känns lite konstigt att "gravid-kilona" kom först efteråt (jag brukar inte gå upp i vikt så här lätt). Men nog talat om dem, dem syns inte så mycket och jag kommer att gå ned dem igen.

Däremot har jag har känt att min mage inte riktigt är till min belåtenhet - såhär uppifrån. Trots att jag försöker köra med situps och annat "skoj" på regelbunden basis (men det handlar mest om att jag är missnöjd med huden). Därför har jag tagit bilder på min mage och funderar på att lägga ut dem i bloggen, för att utföra någon slags terapi. Jag såg (när magen väl var på bild - från sidan, framifrån) att det visst inte var så illa egentligen. Men, det kan vara bra ändå. För att visa mig själv att jag vågar...

Vågar visa magen! För det är just där problemet sitter. Jag tänker nästan aldrig på min mammakropp, förutom när bikini eller andra magvisande tygbitar kommer på tal. Jag kan leva med den, må bra över att den finns, men inte visa den för andra.

Vågar jag? Vågar jag? Vågar jag?


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja för fan, kan kalsongen så kan du!

2009-08-12 @ 09:20:32
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma och Gravid

Hallå.

Ja jag hade en emmaljunga från början, dock en utan svängbara hjul fram så jag bytte rätt snabbt till den vi har nu med svängbara hjul =) (Hade emmaljunga twin ceroox 05:a från början och nu har vi emmaljunga city cros 08:a)

Iaf när jag skulle byta fick jag under någon dag en lånevagn - en sådan du har.

Det var det värsta jag vart med om (ursäkta) men gud så osmidig. Jag höll på å svimma.

Haha, å att fälla ihop den där själv, oh nej!

Kan tänka mig att den kan vara bra på vintern när barnen är över året och tar lite mer plats men annars vet jag inte. Så himla onödigt stor, eller vad säger du som har den?

Iaf så är jag super nöjd med min, blir inte alls trött efter promenader hela dagen och jag kan fälla ihop den själv och stuva in den i bilen (även om man aldrig kommer ifrån att en tvilling vagn är lite tung)



Iaf så ska vi sälja våran vagn snart ;)

Som om nått intresse finns kan jag ju alltid tänka på dig först, hihi. Annars verkar det vara rätt många som är intresserade av dem.

Våran är ju i princip helt ny. Vi haft den i två månader -- men ska ju få tillökning och behöver en trillingvagn.

Tänkte därav sälja den för typ 5000-5500kr vi har inte riktigt bestämt oss än för prisen, men inte mer än 5500kr iaf. Den är ju som sagt i princip ny =)

Snygg som sören. Haha.



Hoppas jag hjälp dig lite i denna hemska vagndjungel och ha en supertrevlig dag. Kram

2009-08-12 @ 09:29:33
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Sabina

Förstår hur du känner. Jag tycker dock att du har megafin kropp för att ha fått 3 barn! Det ska ju synas att man har satt nånting bra till världens (tänker på de du sa om skinnet). Här sitter jag som en mindre val efter 1 barn. :P

2009-08-12 @ 11:42:03
URL: http://sabinamedf.blogg.se/
Postat av: Jenny

kanske är lite blond nu men vad menar du med fismaskin? =P

2009-08-12 @ 11:44:05
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Lyssna på Jenny, kan jag så kan du! Du har finare kropp än mig - du har haft TVÅ i magen samtidigt! Du är vacker på alla sätt <3



Tro aldrig något annat för då jäklar! :)

2009-08-12 @ 23:24:52
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0