Cause if I got you; I don't need money, I don't need cars..

-:Chris Brown - With You:-

Jag brukar i regel inte lyssna på "radiomusik". Det är klart att det kan hända, men... With you är en utav de bästa radiolåtarna jag hört på länge. Den har ett skönt "flow".

Jag är inte den typen som brukar delge människor låtar, som bara är såÅåÅåå bra (haha) men idag får det bli så. Den är absolut värd att lyssna på, oavsett musikstil. Min är lite blandad, men jag lyssnar mycket mer på musik åt metal-hållet. Håller inte så stor reda på vad alla grupper/sångare heter (de jag lyssnar på). Jag bryr mig mer om ljudet, orden, budskapet. Så förvänta er ingen "Min musik"-lista ;)

Idag har jag:
TVÄTTAT x4
BAKAT
DISKAT
LÄST för småflickorna
LEKT med småflickorna
UPPMUNTRAT småflickorna att vända sig
SJUNGIT för småflickorna, de försöker också
PRATAT massor med småflickorna
PRATAT med mamma, i vanlig ordning

Nu ska jag hänga tvätt och sedan vänta på att småflickorna vaknar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0